Sider

onsdag 29. oktober 2014

Luer

Jeg fikk en forespørsel om å være med å bidra med luer til syke barn på sykehuset. Det passet veldig greit da jeg hadde masse jerseystoff framme i forbindelse med et annet prosjekt. Det var fort gjort å skjære ut til luer før jeg ryddet stoffet tilbake igjen.

Alle luene er sydd i bomullsjersey og av mitt eget mønster som passer godt til barn fra ca 3 til 9 år (etter egen erfaring).
Foreløpig henger de på syrommet, og jeg lurer på å sy noen flere til salg.



2 kommentarer:

  1. Så bra Elisabeth! Flotte luer som det helt sikkert er noen barn som blir veldig glad for! Hvor skal du levere dem hen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg vet ikke helt, jeg har blitt kontaktet av en annen sydame.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...