Sider

torsdag 9. oktober 2014

Lett jakke

Da jeg kjøpte garn til denne genseren, syntes jeg at jeg trengte å kjøpe garn til et prosjekt til. Så jeg tok med to nøster grått Silk-Mohair fra SandnesGarn. Jeg hadde ingen konkrete planer for garnet, så i et tomrom mellom strikkeprosjekter i vinter/vår, begynte jeg på en jakke (modell 2 i dette heftet) som ville funke til å holde meg varm. Jakken har blitt liggende mens jeg har strikket et par andre ting, men på slutten av sommeren fikk jeg endelig strikket den ferdig.

Den er deilig og lett, men samtidig god og varm. Garnet går fort å strikke med, for det brukes tykke pinner, men det er ikke alltid like lett å se hvor langt man er kommet, og det er i alle fall ikke lett å rekke opp.
Fargen er noe lysere enn det som kommer fram på bildene her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...