Sider

søndag 21. september 2014

Lille pingvinen

Minstegutt er over gjennomsnittet glad i pingviner. Så da jeg så at Strømming hadde dette fine pingvinstoffet, brøt jeg min selvpålagte innkjøpsstopp, for det måtte jeg bare ha. Gutten ble begeistret og bestilte prompte t-skjorte, genser, trøye og evt en lue av stoffet.

T-skjorte, genser og trøye ble klippet under 5-mila i OL, og de to førstnevnte ble sydd samme kveld. Resten har det gått litt tregere med, men det var da klart til sommerferien... (så tar blogging også litt tid)

Alt skal være pingvin, ingen andre stoffer skal blandes inn fikk jeg beskjed om.
Mønster er hjertegenseren i str 110 fra Heilt spesiell og Jubel sin bok, og t-skjortemønsteret er samme str.
Trøya er "Trøye med stripe", bare uten striper.

I ferien fikk trøya til og med være med å hilse på ekte pingviner i Odense zoo :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...