Sider

mandag 28. januar 2013

Når mamma syr feil...

3-åringen mente at mamma har sydd feil. For buksa skulle jo være rød, måtte jeg vite.
Jeg er helt enig i at det hadde blitt fint med en rød bukse til de lommene, men ikke hadde jeg rødt stoff, og ikke spurte jeg ham først hva han ville ha. Jeg har lært nå.

Mønster er det vanlige, mitt eget i størrlse ca 104 (gutten er 103 cm, og han har mye å gå på i lengden).
Brun isoli fra Stoff og stil, musestoff fra Textart og brun interlock/ ribb fra JNY.
Fargene er helt på tur, vet ikke om det er bare på min skjerm. Skal prøve å ta nye bilder...


1 kommentar:

  1. Så fine bukser, og jammen bjynder dei å vite kva dei vil ha desse gutongane. Mini her i huset har bjynda å plukke ut stoff han liker i hylla mi og bestemme kva som skal lagast av det!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...